برنامه کنترل گوشی همسر و فرزندان | سامانه نظارت بر گوشی موبایل همسر و فرزندان

سه شنبه 9 دی 1399
5:39
spy

Couple Tracker – Phone monitor یک اپلیکیشن کاربردی است که به زوج‌ها این مکان را می‌دهد تا به صورت آنی به نظارت، اشتراک‌گذاری و تبادل اس‌ام‌اس، تاریخچه تماس، تاریخچه مکان‌ها از GPS و پیام‌های فیسبوک همدیگر بپردازند. این برنامه همچنین میتواند برای والدینی که قصد دارند فرزند خود را کنترل کنند و نگران آینده فرزند خود هستند که ببینند فزندشان با چه دوستانی در ارتباط هست مفید خواهد بود. این برنامه بهترین روش برای کنترل اعضای خانواده و کاهش حس خیانت در بین آنها خواهد بود.

برنامه کنترل گوشی همسر و فرزندان

کنترل مخفی تماس و پیام های گوشی از راه دور – بهترین برنامه برای نظارت و کنترل گوشی فرزندان (کاملا تضمینی)
برنامه اندروید مراقبت از خانواده و کنترل گوشی فرزندان به شما این امکان رو میده که از راه دور و بصورت کاملا نامحسول بتونید تمامی تماس و پیام های گوشی رو کنترل و نظارت کنید.
کنترل مخفی تماس و پیام های گوشی از راه دور (دانلود و تست رایگان),برنامه اندروید مراقبت از خانواده و کنترل گوشی فرزندان,نظارت بر خانواده - ردیابی کنترل گوشی تلفن همراه
کنترل مخفی تماس و پیام های گوشی از راه دور (دانلود و تست رایگان),برنامه اندروید مراقبت از خانواده و کنترل گوشی فرزندان,نظارت بر خانواده – ردیابی کنترل گوشی تلفن همراه
⚙️ قابلیت های برنامه کنترل مخفی تماس و پیام های گوشی از راه دور :
کنترل مخفی تمامی sms و پیامک های گوشی (پیام ها و اسمس های دریافتی و ارسالی)
به صورت کاملا مخفیانه گزارشات تمامی پیام ها و اسمس های دریافتی و ارسالی گوشی مورد نظر شما را براتون میفرسته،توجه داشته باشید این گزارشات شامل متن و محتوای کامل sms ها به همراه شماره موبایل مربوطه است.
کنترل مخفی تمامی 📞 تماس های گوشی track call (تماس های ورودی،خروجی و میس کال )
به صورت کاملا مخفیانه گزارشات تمامی تماس های گوشی track call (تماس های ورودی،خروجی و میس کال ) گوشی مورد نظر شما را براتون میفرسته،توجه داشته باشید این گزارشات شامل شماره موبایل مربوطه،تاریخ و زمان تماس و نوع تماس است.
کاملا مخفی 👁‍ و بدون هیچ ردپایی است
جهت کنترل مخفی گوشی شما نیاز به برنامه ای دارید که در گوشی فرزندتون کاملا مخفی بشه و کسی از وجود اون باخبر نشه،برنامه SPY24 دقیقا این خواسته شما را برآورده میکنه
ارسال مخفی تمامی تماس ها و پیام های گوشی به ایمیل 📩 شما
یکی دیگر از ویژگی های برنامه SPY24 ارسال مخفی تمامی تماس ها و پیام های گوشی به ایمیل شماست،این برنامه هیچ یک از اطلاعات گوشی فرزند شما را در سرور و جایی ذخیره نکرده و فقط از طریق جیمیل و سرور های ایمیلی گوگل براتون ایمیل میکنه به هیمن خاطر با خیال راحت و با امنیت کامل از برنامه استفاده کنید.
کارکرد برنامه حتی بدون نیاز به اینترنت و بصورت آفلاین
برنامه SPY24 پلاس در زمانیکه گوشی فرزندتون در حالت آفلاین و بدون اینترنت است،تمامی تماس ها و پیام ها را ذخیره کرده و هر وقت که گوشی به اینترنت متصل شد گزارشات رو برای شما میفرسته
ارسال زمانبندی شده تمامی sms ,call پیام ها و تماس ها به ایمیل شما
این برنامه بصورت زمانبندی شده هر ۹۰ دقیقه تمامی گزارشات ذخیره شده را،بصورت مخفی برای شما ایمیل میکنه
دانلود و تست رایگان برنامه کنترل مخفی تماس و پیام های گوشی از راه دور,کنترل گوشی دیگران از راه دور Mobile Tracker
دانلود و تست رایگان برنامه کنترل مخفی تماس و پیام های گوشی از راه دور,کنترل گوشی دیگران از راه دور Mobile Tracker
📥 دانلود و تست رایگان برنامه کنترل مخفی تماس و پیام های گوشی از راه دور 👇👇👇
دانلود -کلیک کنید
🔥 دقت داشته باشید این برنامه پس از نصب و فعال سازی پنهان می شود.
چرا برنامه کنترل مخفی تماس و پیام های گوشی از راه دور رو باید نصب کنید؟
کنترل و نظارت خانواده Mobile Tracker,نرم افزار کنترل خانواده و فرزندان,نرم افزار کنترل گوشی دیگران برای اندروید
کنترل و نظارت خانواده Mobile Tracker,نرم افزار کنترل خانواده و فرزندان,نرم افزار کنترل گوشی دیگران برای اندروید
حتما شما هم نگران تماس و ارتباطات فرزندان تون هستید،به همین خاطر این برنامه با هدف نظارت مخفیانه و از راه دور برای والدین طراحی و بهینه سازی شده است.
برنامه SPY24 برای والدین عزیز طراحی و برنامه نویسی شده لذا تمامی نیاز شما را برای کنترل مخفی و نامحسوس گوشی فرزندانتون در نظر گرفته ایم. ما از کارکرد برنامه اطمینان خاطر داریم،لذا شما دوست عزیز میتونید برنامه رو ابتدا دانلود و تست نمایید پس از تست و فعالسازی برنامه میتونید با هزینه اندکی برای همیشه و بدون هیچ گونه هزینه اضافی،از امکانات برنامه برای همیشه استفاده کنید.
کنترل مخفی گوشی دخترم،نظارت بر گوشی SPY24
کنترل مخفی گوشی دخترم،نظارت بر گوشی SPY24
اکثر خانواده هایی که فرزندانشان از موبایل اندرویدی استفاده می کنند دارای نگرانی های زیادی در این رابطه هستند،گوشی موبایل همان طور که می تواند بسیار مفید باشد به همان اندازه نیز دارای زیان است و اگر به صورت کامل برای استفاده فرزندان کنترل نشود ممکن است زیان های جبران ناپذیری از تاثیرات گوشی های اندرویدی و فضای مجازی به فرزندان وارد شود.
به همین منظور نرم افزارهایی با هدف کنترل والدین بر گوشی اندرویدی فرزندان طراحی شده است که تا حدود زیادی مشکلات را برطرف کرده است. نام یکی از این نرم افزارهای کنترل گوشی فرزندان، برنامه نظارت والدین می باشد. به کمک این برنامه والدین می توانند تا فعالیت هایی که فرزندان و یا دیگر اعضای خانواده روی گوشی اندرویدی خود انجام می دهند را کنترل کنید.

[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گوشی طرح است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]