کنترل گوشی (Mobile) دیگران چگونه انجام می شود؟

يکشنبه 7 دی 1399
2:19
spy

امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که فضای مجازی بخش زیادی از زمان و انرژی افراد را به خود اختصاص می دهد. فعالیت در این فضا، قاعده و قانون خاصی دارد که اگر رعایت نشود موجب بروز مشکلات و دردسرهای زیادی برای افراد می شود.


کنترل گوشی

افرادی که در فضای مجازی فعالیت می کنند، شامل کودک و نوجوان، افراد میانسال و افراد سالخورده می شوند؛ مراقبت از این افراد به منظور اینکه از حریم خصوصی آن ها سواستفاده نشود موضوعی است که امروزه برای خیلی ها نگرانی ایجاد کرده است.


🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉


✅ کنترل و ردیابی گوشی از راه دور بدون نصب! ✅

⏪ کنترل و دیدن مخفیانه پیامک ها، عکس ها، نرم افزار ها و... ⏩

🅾️ برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید 🅾️

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉


مثالی ساده از کنترل گوشی

برای مثال کودکی را فرض کنید که والدین به اصرار او برایش تلفن همراهی خریداری کرده و در کنار برنامه های سرگرم کننده، برخی از شبکه های را با هدف استفاده کودک از بخش های آموزشی روی گوشی نصب کرده اند. کودکی که هنوز وارد جامعه نشده و با بسیاری از هنجار شکنی ها آشنایی ندارد، هیچ امنیتی در فضای شبکه های اجتماعی که هزاران نفر با عقاید و ویژگی های مختلف در آن عضو هستند ندارد. منظور از نبود امنیت برای عده ای خاص در شبکه های اجتماعی، جایگاهی است که این افراد در این شبکه ها بدست می آورند.


همین کودکی که مثال زدیم می تواند با ورود به بخش هایی از شبکه اجتماعی (مثلا اینستاگرام) که مناسب سن او نیست، به محتواهایی دسترسی داشته باشد که اصلا برای سن و روحیات کودکانه او مناسب نیست.


ردیابی گوشی

ردیابی گوشی

و یا فردی سالخورده را تصور کنید که آگاهی چندانی نسبت به شبکه های اجتماعی و به طور کلی تلفن همراه ندارد و صرفا به منظور سرگرم شدن و گذراندن اوقات در این شبکه ها فعالیت و از تلفن همراه استفاده می کند.


وجود هنجارشکنی های فضای مجازی

این فرد هر لحظه ممکن است مورد هجوم و سواستفاده اشخاصی قرار بگیرد که اهداف شومی داشته و به دنبال کسانی هستند که نسبت به حریم خصوصی شان عدم آگاهی دارند. کنترل گوشی این کودک و یا فرد سالخورده توسط یک شخص دیگر که اطلاعات جامع و خوبی پیرامون فضای مجازی و تلفن های همراه داشته و می تواند از وجود بحران های احتمالی جلوگیری کند، بسیار کاربردی و خوب است.


این فرد به خوبی می داند محتواهایی که کودک بایستی به آن دسترسی داشته باشد به چه شکلی است و می تواند با مدیریت صحیح شبکه اجتماعی کودک، او را با این محتواها آشنا کرده و از ورود کودک به صفحات نامناسب جلوگیری کند.


در ادامه این مطلب موضوع "کنترل گوشی دیگران؛ چگونگی و فواید آن را" بیشتر و جامع تر بررسی کرده ایم. با ما همراه باشید.


کنترل گوشی برای چه افرادی صورت می پذیرد؟

کنترل موبایل

کنترل موبایل

شاید برایتان سوال پیش آمده که کنترل گوشی برای چه کسانی انجام می شود و استفاده از آن چه فوایدی دارد؟ نمونه های زیر جزو مواردی هستند که کنترل گوشی در آن ها کاربرد دارد.


1. کودکان و افراد زیر 18 سال

کودک و افراد زیر 18 سال که در بسیاری از موارد صلاحیت فعالیت بدون نظارت بزرگ تر ها را ندارند؛ همان طور که گفتیم بهتر است شخصی بزرگ تر که اطلاعات کاملی در زمینه فضای مجازی و هنجارشکنی های موجود در آن دارد، به صورت کامل فعالیت این کودکان را رصد کرده و آن ها را از ورود به صفحات غیرمجاز و غیراخلاقی منع کند.


2. سالمندان و افراد دارای بیماری

کنترل گوشی افراد سالمند و کسانی که دچار بیماری آلزایمر هستند به منظور یافتن لوکشین آن ها در هر زمان؛ بسیاری از افراد سالخورده هستند که به دلیل وجود مشکلات و بیماری هایی مثل آلزایمر، نیاز به مراقبت های ویژه ای دارند. یکی از این مراقبت ها، کنترل موقعیت مکانی آن ها است. کنترل موقعیت مکانی به وسیله تلفن همراهی که همیشه در کنار آن هاست، یکی از راهکارهای مراقبتی است که فرزندان آن ها می توانند آن را در نظر داشته باشند.


3. افرادی که صلاحیت فعالیت بدون نظارت ندارند

افرادی که اطلاعات کافی از هنجارهای فضای مجازی را نداشته و بایستی یک نفر بر فعالیت آن ها نظارت کند تا حریم شخصی شان حفظ شود؛ این افراد طیف گسترده ای را شامل می شوند و تنها به کودکان ختم نمی شوند. هرکس که احساس شود نیاز به مراقبت ویژه در فضای مجازی داشته و بایستی تلفن همراه او بررسی شود در این گروه قرار می گیرد.


4. همسر و فرزندان

کنترل گوشی همسر یا فرزندان؛ فضای مجازی و محتواهایی که در تلفن همراه وجود دارد، در بسیاری از خانواده ها اهمیت زیادی دارد. از این رو کنترل گوشی افراد خانواده می تواند خیال شخص کنترل کننده را از بابت فعالیت های همسر یا فرزندان در شبکه های اجتماعی و همچنین تماس ها و پیامک هایی که به آن ها ارسال می شود راحت کند.


در کنار این موارد، موارد متعدد دیگری نیز وجود دارد که در آن ها نیاز به کنترل گوشی افراد دیده می شود.


راه های کنترل گوشی دیگران

کنترل گوشی

کنترل گوشی

چگونه می توان کنترل گوشی دیگران را به دست گرفت؟ نفوذ به تلفن همراه شخصی دیگر به طور معمول از سه راه ممکن است؛ هک گوشی شخص موردنظر، گرفتن گوشی از او و کنترل شبکه های اجتماعی، تماس ها و پیامک های او و استفاده از نرم افزارهایی که به طور تخصصی این کار را انجام می دهند. به نظر شما کدام یک از این راهکارها منطقی تر، راحت تر و کاربردی تر است؟


1. کنترل گوشی دیگران از طریق هک تلفن همراه

هک گوشی موبایل در ایران و سراسر دنیا امری غیرقانونی است و شخص هکر به عنوان دزد اطلاعات شناخته شده و در صورت پیگیری مجازات های سنگینی برایش درنظر گرفته می شود. همچنین هک گوشی به شکلی که بتوان تمام ارکان گوشی را کنترل کرد بسیار سخت بوده و افراد عادی قادر به انجام این کار نیستند.


2. گرفتن گوشی از شخص موردنظر

گرفتن تلفن همراه از طرف مقابل و بررسی آن، اگرچه راهکار ساده تری نسبت به هک است اما درصد خطای بالایی دارد. به شکلی که شخص موردنظر می تواند محتواهای مورددار شامل پیامک ها، تماس ها، فعالیت های شبکه اجتماعی و ... به سرعت پاک کرده و بدین شکل نتیجه کنترل گوشی توسط شما با خطای بسیاری همراه باشد.


3. استفاده از نرم افزارهای تخصصی کنترل گوشی

راهکار سوم که بهترین، ساده ترین و منطقی ترین راهکار است نصب یک نرم افزار خاص روی تلفن همراه شخص موردنظر و کنترل گوشی از این طریق است. به شکلی که شما با نصب یک نرم افزار روی گوشی شخص مدنظر و ورژن دیگری از همان نرم افزار روی تلفن همراه خودتان، می توانید به طور کامل فعالیت های شخص مدنظر را در پنل کاربری برنامه ای که روی تلفن همراه خودتان نصب کرده اید ببینید. این روش راهکاری کاملا قانونی است و در آن از هک یا روش های نفوذ غیرقانونی استفاده نشده است؛ بلکه شما با اجازه طرف مقابل این برنامه را نصب کرده و می توانید به تمام فعالیت های او دسترسی داشته باشید.



[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گوشی طرح است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]